DIT IS EEN VOORBEELDTEKST

Reparatie binnen de garantie termijn

  1. The Store zal beoordelen of de reparatie onder garantie valt. Bepaalde defecten, bijvoorbeeld defecten veroorzaakt door water, vocht, val- en stootschade, software problemen en ondeskundig gebruik van de eigenaar of door derden vallen niet onder de garantie.
  2. Indien de reparatie onder garantie valt, zal The Store de reparatie kosteloos repareren.
  3. Indien het defect niet onder de garantie valt, dan worden er € 60,- onderzoekskosten in rekening gebracht. Mocht er bepaalde hardware defect zijn dan wordt u altijd telefonisch hiervan in kennis gebracht.
  4. De garantietermijn is in de regel 2 jaar na aankoop (mocht dit anders zijn dan staat dit vermeld). Om in aanmerking te komen voor garantie, dient u altijd een kopie aankoopbewijs te overleggen. Ontbreekt deze of is de garantie termijn verstreken, dan wordt de reparatie behandeld als een reparatie buiten garantietermijn (zie hieronder). Tevens is het mogelijk om een bij onze administratie afdeling een kopie van dit aankoopbewijs op te vragen. Om dit op te kunnen vragen dient u wel de NAW-gegevens te weten waarmee de desbetreffende aankoop gedaan is. Deze aanvraag kost € 7,50 per kopie bon.
  5. The Store geeft op hardware die vervangen is tijdens een reparatie 3 maanden garantie. Mocht de officiële garantie van een product nog langer lopen dan 3 maanden, dan vervalt deze.

Reparatie buiten garantie/ product dat niet afkomstig is van The Store

  1. The Store zal ten alle tijden eerst uw computer onderzoeken. De kosten hiervan zijn € 60,- .
  2. Indien uw product gerepareerd kan worden, krijgt u een prijsopgave. Indien u deze accepteert, zal de reparatie uitgevoerd worden.
  3. Let op: indien u de prijsopgave niet accepteert, berekent The Store u alleen de onderzoekskosten € 60,- .
  4. De onderzoekskosten dient u vóór teruggave van uw product te betalen. Indien u de onderzoekskosten niet betaalt, houdt The Store het product vast totdat u deze kosten voldaan heeft.